.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

سيد محمد خاتمي گفت هنوز دغدغه هايش براي شركت در انتخابات آتي رياست جمهوري به قوت خود پابرجاست . به گزارش مهر سيد محمد خاتمي كه جمعه در حاشيه همايش ضرورت تعامل و تحول با خبرنگاران سخن مي گفت در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه آيا براي حضور در انتخابات همچنان ترديد دارد اظهار داشت : من ترديدي ندارم اما دغدغه هايم همچنان پابرجاست . خاتمي در پاخ به سئوالي مبني بر ديدارش با ناطق نوري و توصيه هاي اين چهره اصولگرا به وي درخصوص حضور در انتخابات گفت : من مدام با آقاي ناطق نوري ديدار و گفتگو مي كنم اما ايشان در اين خصوص توصيه اي به من نداشته است . وي درخصوص نتايج ديدارش با رهبر معظم انقلاب گفت : اين ديدار را خوب ارزيابي مي كنم . خاتمي افزود : هركس مي تواند در انتخابات حضور يابد بايد عزمش را جزم كند تا وارد شود. در اين همايش مهندس ميرحسين موسوي از پاسخ دادن به سئوالات خبرنگاران خودداري كرد.

توسل به اركستر سمفونيك راه جديدي است كه به دولتمردان آمريكا براي حل مشكل رابطه با جمهوري اسلامي پيشنهاد شده است ! روزنامه كريستين ساينس مانيتور طي مقاله اي به اوباما پيشنهاد مي كندكه تحريم هاي كنوني و تعليق دارايي هاي ايران در آمريكا را لغو و براي افزايش سطح تعامل تلاش كند. اين روزنامه مي افزايد : « مبادلات فرهنگي و ورزشي مي تواند از سرگرفته شود. واشنگتن يك اركستر سمفونيك مهم را به تهران بفرستد. در مقابل هنرمندان ايراني نيز مورد استقبال آمريكا قرار خواهند گرفت . ممكن است اكنون زمان آن باشد كه ببينيم آيا هيچ تغييري در روابط با آمريكا ايجاد مي شود يا خير »

بنابر اعلام « شين بت » آژانس امنيتي اسرائيل يك اسرائيلي به اتهام دادن اطلاعات به مامورين اطلاعاتي ايران بازداشت شده است . به گزارش تابناك « اورشليم پست » نوشت براساس بيانيه اين آژانس در روز پنجشنبه اين مرد هنگامي كه در آرژانتين بوده با يك ديپلمات ايراني مرتبط بوده است . همين گزارش مدعي است وي كپي پاسپورت و مدارك اسرائيلي خود را به اين ديپلمات ايراني داده و پيشنهاد داده كه در ازاي دريافت پول اطلاعات بيشتري را نيز به آنها خواهد داد. اين فرد كه نام وي تنها « مائوريسيو سگال » اعلام شده است در اول ديماه بازداشت شده و جزئيات ديگري در اين زمينه اعلام نشده است . سگال متهم به ارتباط با يك نماينده خارجي براي دادن اطلاعات به كشور متخاصم است .

يك منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار سايت « آينده » جزئياتي از ديدار روز چهارشنبه حجت الاسلام سيد محمد خاتمي با رهبر انقلاب را تشريح كرد. در اين ديدار رئيس جمهور سابق كشورمان برخي نقطه نظرات و دل نگراني هاي خود را با رهبر انقلاب در ميان گذاشته كه ايشان نيز با استماع نظرات خاتمي و تاييد برخي مسايل طرح شده رهنمودهاي خود را مطرح كرده اند. رهبر انقلاب همچنين شخصيت خاتمي را محترم دانسته و اظهار كرده اند كه شخصيت او نبايد آسيب ببيند. ايشان همچنين اظهار كرده اند كه نسبت به آمدن يا عدم حضور افراد در انتخابات آينده توصيه اي نمي كنند و درصورت حضور خاتمي و حتي پيروزي او يا هر كس ديگر طبق معمول گذشته و روابط رهبر و رئيس جمهور با وي تعامل خواهند كرد. ديروز هم سيد محمد خاتمي در حاشيه نشست « دهه چهارم ضرورت تعامل و تحول » در جمع خبرنگاران گفت رهبري نه معين مي كنند نه بنايشان براين است كه چه كسي بيايد و يا چه كسي نيايد. من هم با ايشان ديداري داشته ام و البته ديداري هم قبلا داشته ام . ايشان هر كسي بيايد و راي مردم را داشته باشد با او كار مي كنند و نظر ايشان هم همين است . وي افزود : متاسفم از اينكه در جامعه كساني اعلام مي كنند كه رهبري بر فرد خاصي نظري دارد و اين منتسب كردن به رهبري جفا به رهبري است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.